Наш статут

Download
sndteed2.pdf
Adobe Acrobat Document 59.7 KB
Download
sndt5901.pdf
Adobe Acrobat Document 26.7 KB
Download
sndtd7f0.pdf
Adobe Acrobat Document 51.8 KB
Download
sndt26d3.pdf
Adobe Acrobat Document 61.3 KB
Download
sndtfedf.pdf
Adobe Acrobat Document 62.5 KB
Download
sndtb010.pdf
Adobe Acrobat Document 65.6 KB
Download
sndte3f7.pdf
Adobe Acrobat Document 52.4 KB
Download
sndt2b88.pdf
Adobe Acrobat Document 27.2 KB

Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи

Download
свідоцтво.pdf
Adobe Acrobat Document 66.0 KB

Виписка з єдиного державного реєстру

Download
sndt2fd9.pdf
Adobe Acrobat Document 112.6 KB

Перспективний план роботи

Download
Перспективний план роботи.pdf
Adobe Acrobat Document 307.4 KB

Матеріально-технічне забезпечення

Дитячий навчальний заклад має хорошу матеріально-технічну базу, до якої входять сучасно обладнана групова кімната, затишна спальна кімната,  обладнанй ігровий майданчик.2- пилосмок,2-принтер,1-пральна машина,1-електроплита,3 -ноутбуки.

Садочок охоплює: с.Повча,с.Будераж,с.Мильча,с.Пирятин, с.Миколаївка,с.Підбрусин

Кількість осіб - 50

Мова освітнього процесу - українська.

Звіт керівника

14 червня ,я звітуюся про проведену роботу у 2016-2017навчальному році. Так,як ми вже знаємо дошкільна освіта є першою сходинкою до здобуття якісних знань,фундаментом,на якому будується вся система освіти.

Максимально охопити дітей дошкільною освітою,забезпечити її якість і доступність незалежно від місця проживання,матеріального забезпечення,соціального походження таке завдання постало перед очільниками місцевої влади.

Отже 2 вересня 2016 року жителі с.Повча ,Миколаївка,чекали з особливим нетерпінням. Цей день запам’ятався мешканцям сіл не просто як сонячний день,але і як день відкриття дитячого садочка. Ця довгоочікувана подія  стала справжнім святом для дітвори та їх батьків. Різнокольорові повітряні кульки ,живі голуби,весела музика,схвильовані батьки почесні гості і величезна к-сть подарунків – все говорило про те, наскільки значимо відкриття садочка для жителів села. Наш садочок є державною установою і перебуває у комунальній власності. Свою діяльність дошкільний заклад здійснює відповідно статуту, який пройшов державну реєстрацію. Виховання і навчання  в садочку ведеться державною мовою.

У 2016 – 2017 навчальному році було 100% охоплено дошільною освітою дітей  5-річного віку,а також майже всіх дітей 3- 4 років залучено до дошкільного закладу. У цьому навчальному році заклад відвідувало 30 дітей- де 19 із них стали випускниками. Метою нашого закладу є те,що ми шукаємо підхід ,ключик до кожного малюка,вчимо їх бути охайними, активними,вміти спілкуватися,висловлювати свою думку з іншими дітьми. А також ми створюємо сприятливі умови для всебічного розвитку особистості: морального, фізичного, естетичного, соціального,креативного, пізнавального, мовленнєвого і художнього. Заклад працює за такими програмами: « Впевнений старт» , «Українське дошкілля ». Головним завданням ,яке стоїть перед нами на даний момент і над яким ми працюємо є забезпечення достатнього рівня вихованості; розвитку життєвої компетентності ,адаптації дитини до соціально –побутових умов,адективної зорієнтованості у навколишньому середовищі. Тобто створення належних умов, сприятливих для становлення кожного малюка як особистості, що розвивається повноцінно і гармонійно. Свої завдання наш заклад реалізує у тісній співпраці із сімєю ,активне залучення батьків до освітнього процесу, консультування з питань психолого - педагогічної підготовки до виховання дітей. Протягом навчального року мною і моїми колегами були відвідані семінари – практикуми,які проводились в ДНЗ району. В садочку проводились свята ,конкурси,розваги сюжетно – рольові ігри,які позитивно впливали на виховання дітей,  та на оцінку  роботи вихователів і муз керівника. Всі працівники мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст». Питання підвищення фахової майстерності педагогів через самоосвітню роботу та інші форми роботи є актуальними і постійно знаходяться в полі зору керівника закладу.

На даний час ми покладаємо великі надії на те, що все що ми робимо,дасть нам можливість для того, щоб наш дитячий садочок був улюбленим місцем перебування малюків, щоб вони завжди поспішали до нашого порогу з усмішками ,де ми їх радо будемо чекати.

Всім дякую за увагу.

 

 

ЗВІТ КЕРІВНИКА 2019-2020н\р.

Аналіз роботи за 2019 -2020 навчальний рік

Згідно з наказом МОНМС України від 23.03.05 №178 «Про запровадження звітування керівників дошкільних і загальноосвітніх та прфесійно- технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю на виконання завдань визначених законом(розділом 10 національної доктрини )розвитку освіти та закону України».

Сьогодні 25 червня ми проводимо звіт адміністрації закладу дошкільної освіти про проведену роботу у 2019 -2020 н\р. Наш заклад дошкільної освіти є державною установою і перебуває у комунальній власності. Свою діяльність заклад здійснює відповідно статуту, який пройшов державну реєстрацію. Виховання і навчання в закладі ведеться державною мовою. У 2019-2020 навчальному році було 100% охоплено дошкільною освітою дітей 5річного і 6річного віку, а також всіх дітей 3 -4 років залучено до закладу дошкільної освіти. У цьому навчальному році відвідували 50 дітей – де 24 з них стали випускниками дошкільного закладу. Метою нашого закладу- є те ,що ми шукаємо підхід ,ключик до кожного малюка, вчимо їх бути  охайними ,активними, вміти спілкуватися ,висловлювати свою думку з іншими дітьми. А також ми створюємо сприятливі умови для всебічного розвитку особистості: морального ,фізичного, соціального, пізнавального ,креативного, мовленнєвого художнь- естетичного.

У садочку нараховується 11 ,9 штатних одиниць.

1.-ставка директора ;

2.вихователя – 3,6;

3.помічник вихователя 2,3;

4.муз керівник -0,5;

5.медсестра -0,5;

6.завгосп -0,5;

7.машиніст по пранню білизни 0,5;

8.слюсар ремонтник -1;

9.прибиральник службових приміщень – 0,5;

10.кухар1,5;

Заклад працював за такими програмами: «Впевнений старт», «Українське дошкілля».Головним завданням яке стоїть перед нами на даний момент і над яким ми працюємо є забезпечення достатнього рівня вихованості дошкільнят, розвитку життєвої компетентності дитини до соціально побутових умов, адекватної зорієнтованості у навколишньому середовищі, тобто створення умов сприятливих для кожного малюка , як особистості, що розвивається повноцінно і гармонійно. Свої завдання наш заклад реалізує у тісній співпраці з сім’єю, активне залучення батьків до освітнього процесу, консультування з питань психолого педагогічної  підготовки до виховання дітей. Протягом навчального року мною і моїми колегами було відвідано семінари практикуми, які проводилися в ЗДО району. В нашому садочку проводилися  різні свята, конкурси , розваги. сюжетно рольові ігри ,бесіди .які позитивно впливали на виховання дітей та на оцінку роботи вихователів та муз керівника. Троє педагогічних працівників мають вищу освіту ,двоє середньо спеціальну та кваліфікаційну категорію спеціаліст. Питання підвищення фахової майстерності педагогів через самоосвітню роботу, та інші форми роботи є актуальними і постійно знаходяться у полі зору керівника закладу. Велике спасибі за підтримку ,взаєморозуміння ,матеріальну і моральну допомогу хочу висловити Інні Миколаївні Іванюк. Дякую батькам вихованців та моєму колективу, не можливо не згадати очільника відділу освіти Тетяну Наркисівну Кохан та Ларису Михайлівну Бастюченко - методиста районного методичного кабінету. Наші батьки є активними учасниками наших міроприємств ,за що ми їм вдячні.

На даний час ми покладаємо великі надії на те, що все що ми робимо дасть нам можливість для того ,щоб наш дитячий садочок став улюбленим місцем для перебування малюків. Щоб вони завжди поспішали до нашого порога з усмішками ,де ми їх радо будемо стрічати.

 

Дякую усім за увагу 

ЗВІТ КЕРІВНИКА 2020-2021н\р.

Аналіз роботи за 2020 -2021 навчальний рік

Згідно з наказом МОНМС України від 23.03.05 №178 «Про запровадження звітування керівників дошкільних і загальноосвітніх та прфесійно- технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю на виконання завдань визначених законом(розділом 10 національної доктрини )розвитку освіти та закону України».

Сьогодні 18 червня ми проводимо звіт адміністрації закладу дошкільної освіти про проведену роботу у 2020 -2021 н\р. Наш заклад дошкільної освіти є державною установою і перебуває у комунальній власності. Свою діяльність заклад здійснює відповідно статуту, який пройшов державну реєстрацію. Виховання і навчання в закладі ведеться державною мовою. У 2020-2021 навчальному році було 100% охоплено дошкільною освітою дітей 5річного і 6річного віку, а також всіх бажаючих  дітей 3 -4 років залучено до закладу дошкільної освіти «Капітошка». У цьому навчальному році відвідували 50 дітей з с.Миколаївка та Повча а з березня місяця ще з с.Мильча 10дітей,– де 30 з них стали випускниками дошкільного закладу. Метою нашого закладу- є те ,що ми шукаємо підхід ,ключик до кожного малюка, вчимо їх бути  охайними ,активними, вміти спілкуватися ,висловлювати свою думку з іншими дітьми. А також ми створюємо сприятливі умови для всебічного розвитку особистості: морального ,фізичного, соціального, пізнавального ,креативного, мовленнєвого художнь- естетичного.

У садочку нараховується 11 ,9 штатних одиниць.

1.-ставка директора ;

2.вихователя – 3,6;

3.помічник вихователя 2,3;

4.муз керівник -0,5;

5.медсестра -0,5;

6.завгосп -0,5;

7.машиніст по пранню білизни 0,5;

8.слюсар ремонтник -1;

9.прибиральник службових приміщень – 0,5;

10.кухар1,5;

Заклад працював за такими програмами: «Впевнений старт», «Українське дошкілля».Головним завданням яке стоїть перед нами на даний момент і над яким ми працюємо є забезпечення достатнього рівня вихованості дошкільнят, розвитку життєвої компетентності дитини до соціально побутових умов, адекватної зорієнтованості у навколишньому середовищі, тобто створення умов сприятливих для кожного малюка , як особистості, що розвивається повноцінно і гармонійно. Свої завдання наш заклад реалізує у тісній співпраці з сім’єю, активне залучення батьків до освітнього процесу, консультування з питань психолого педагогічної  підготовки до виховання дітей. Протягом навчального року мною і моїми колегами були долучені до семінарів- практикумів, які проводилися онлайн. В нашому садочку проводилися  різні свята, конкурси , розваги. сюжетно рольові ігри ,бесіди ,які проходили в закритому режимі .Вони позитивно впливали на виховання дітей та на оцінку роботи вихователів та муз керівника. Троє педагогічних працівників мають вищу освіту ,двоє середньо спеціальну та кваліфікаційну категорію спеціаліст. Питання підвищення фахової майстерності педагогів через самоосвітню роботу, та інші форми роботи є актуальними і постійно знаходяться у полі зору керівника закладу.У 2021 році два вихователів  і муз керівник підвищили кваліфікацію Велике спасибі за підтримку ,взаєморозуміння ,матеріальну і моральну допомогу хочу висловити Інні Миколаївні Іванюк. Дякую батькам вихованців та моєму колективу, не можливо не згадати очільника відділу освіти Тетяну Наркисівну Кохан . Наші батьки є активними учасниками  всіх наших міроприємств ,за що ми їм вдячні,але нажаль цьогоріч в умовах карантину свята відбувались без участі гостей,крім свята випускного балу.

На даний час ми покладаємо великі надії на те, що все що ми робимо дасть нам можливість для того ,щоб наш дитячий садочок став улюбленим місцем для перебування малюків. Щоб вони завжди поспішали до нашого порога з усмішками ,де ми їх радо будемо стрічати.

 

Дякую усім за увагу 

Дітей з особливими освітніми потребами у закладі немає

Вакантних посад немає

Моніторинг освіти

Показники засвоєння освітньої лінії «Гра дитини»

Ряд 1 (синій) –ТАК  ; Ряд2 (червоний) – НІ  ;  Ряд3 (зелений ) – частково.

Категорія1 – у власній грі відтворюють знання.

Категорія2 – називають різні види іграшок.

Категорія3 – виявляють творчість, імпровізацію.

Категорія4 – дотримуються ігрового партнерства.

Категорія5 – розуміють ,що гра має сюжет.

Категорія6 – відповідально ставляться до вибору ролі.

Категорія7 – зацікавлено ставляться до ігрової діяльності.

Категорія8 – сприймають іграшки, як образ предмета реального світу.

Результати дослідження дають підстави вважати, що ігрова д-сть позитивно сприяє вихованню гармонійно розвинутої особистості, адже гра є прикладом універсальної д-сті дошкільників, бо містить у собі багато можливостей інших видів д-сті.- навчальної, трудової та спілкування.

 

 

Моніторинг принципу вибору  освітньої програми,за якою здійснюється освітній процес у ЗДО

1 категорія-  За вказівкою МОНУ

2категорія – За вказівкою відділу освіти Дубенської РДА

3категорія – Здійснює рада педагогів дошкільного закладу

 

4категорія – Ознайомлення батьків.